GREEK POETRY NOW!
a directory for contemporary greek poetry

| about | news| links | contact |

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΛΟΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
ΟΡΦΕΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ
ΦΟΙΒΗ ΓΙΑΝΝΙΣΗ
ΛΕΝΙΑ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
ΠΑΤΡΙΤΣΙΑ ΚΟΛΑΪΤΗ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΩΤΟΥΛΑ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΕΟΝΤΖΑΚΟΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΜΠΟΥΚΟΒΑ
ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΟΛΕΝΑΚΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΙΓΚΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΥΦΙΛΤΖΟΓΛΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΤΟΠΑΛΗ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΝΤΖΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΗΣ ΧΙΩΤΗΣ

 

 

 

biography | poems | eng |

Eικόνες από μια παραλία

Το να μην παίζεις το τσέλο είναι μια επιλογή,

Το να μην μπορείς να παίξεις το τσέλο είναι το αποτέλεσμα ενός βουβού

εμφυλίου.


Γράμματα και λέξεις μετατρέπονται σε στενόμακρες γαλέες,

δεξαμενές με οξύ φυλάσσονται κάτω από την τραπεζαρία.


Υλικό για αλεξίπτωτο όμοιο με την ανθρακοειδή σύσταση του

σταδιακά φθίνοντα πληθυσμού πακετάρεται και αποστέλλεται για φύλαξη.


Μερικές επιφάνειες διαγράφονται ως θυσία

στους θεούς των λιμνών σε σχήμα ημισέληνου.


Υποβρύχια παλάτια αναδύονται,

κομμάτια του πληθυσμού κατευθύνονται προς


αυτό το οποίο υπάρχει πέρα

από την έναρξη αυτού του συγκεκριμένου

πράγματος.

Mια σειρά από συγκλισεις είναι πλέον φανερές.


Mην αυταπάτασαι· δεν πρόκειται περί ποιητικής αδείας.

Πρόκειται για μια ροή με μεγάλη συνοχή· έχουμε να κάνουμε με φυσικό

φαινόμενο.

Η κίνηση καθεαυτή είναι μια κίνηση η οποία σκορπίζει και αποβάλλει.

Να πας να γαμηθείς αν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτό που σου λέω.


Το να μην παίζεις το τσέλο είναι μια επιλογή, προσπαθώντας να αναπνεύσεις στα εμπορικά κέντρα των Δυτικών Χωρών είναι το αποτέλεσμα ενός βουβού

εμφυλίου.


Το πιο αστείο ανέκδοτο στη φυσική είναι

η εξίσωση η οποία αποδεικνύει ότι ο χρόνος ο οποίος χρειάζεται κανείς για να

ταξιδέψει


ανάμεσα σε δύο μόρια αερίου μέσα σε ένα σφραγισμένο δωμάτιο

μπορεί να ξεπεράσει την εικαζόμενη ηλικία του σύμπαντος.

 


Ζώνες διαβίβασης


1.


“Ας διαβιβαστεί

στον κόσμο του μέλλοντος”:


θα μπορούμε να αναπνέουμε ακόμη κι

όταν ο αέρας γίνει πυκνότερος.


Μαθαίνουμε από τον Δρ. Μορώ

τους απαιτούμενους κώδικες για την σύνθεση νέων προσώπων.


2.


Στρατιώτες του θέρους

ζηλωτές του λυκόφωτος

σπίτια που έγιναν στρατώνες.


Όλα αυτά είναι απόηχοι των προηγούμενων ετών:


“Δεν κάναμε σωστή χρήση του

προηγούμενου χειμώνα,

μα δεν μπορούσαμε να κάνουμε κι αλλιώς,

καθώς βρισκόμασταν σε καθεστώς υποτέλειας”.


3.


Παίξε Grand Theft Auto.

Ξάπλωσε στο χώμα.

Μη δημιουργείς φασαρίες.


Μια εισβολή, περιγεγραμμένη σε μια κάποτε γνωστή γλώσσα:

“Αν δεν συνεισφέρεις στο κίνημα

τότε τι κάνεις εδώ;”


4.


Δώσε (το) σώμα (σου)

σε αυτό που δεν σου μοιάζει.


Μπορεί να το βλέπεις διαφορετικά αλλά

το Ψυχώ δεν είχε ποτέ να κάνει με θέματα υγιεινής.


5.


Οδηγίες:


Μείνε ακίνητος.

Σκόρπισε την ιλαρότητα.

Διάλυσε την μάζωξη.

Κατάλαβε και τα τέσσερα ημισφαίρια.

Επανάλαβε κάτι που δεν υπήρχε ως τώρα.

6.


Ένας χάρτης για ένα νέο αναπνευστικό σύστημα.

Υποξείδιο του αζώτου αντικατεστημένο από δακρυγόνο.

Τα όρια ανάμεσα στο κεφάλι και το πρόσωπο καταρρέουν.

Τώρα: κόψε κατά μήκος του καμβά.



Sinn ist da


1.


Οι αλλαγές

συμβαίνουν σε συναρμογές απλωμένες

κάτω από το κρέας –


το οικείο τοπίο αντικαθίσταται από

καμμένη γη :

μια μάζα

σημαδεμένη από

μια αντικατοπτριζόμενη σκέψη

μια γυάλινη κυλινδρική πύλη στον

έξω κόσμο .



2.


Ο ανταλλακτικός αλτρουισμός ως πιθανή στρατηγική -

αναγνώρισε και κατοίκησε τον κόσμο.

Η μεταβολή του ορισμού του ορίου (ουσ.):

εκείνο που κάποτε δεν απαιτούσε

καμία σκέψη .


3 .


Η αντιμετώπιση του εαυτού ως

σειρά λανθασμένων απαντήσεων .

Εξαπάτηση ή / και αντίποινα :


ένας κύκλος βεβιασμένων αναχωρήσεων

κομμένος από

ένα νέο σφάλμα.


4 .


Η θέσπιση ενός σημείου αποκοπής

ανεπαίσθητες μικροεπιταχύνσεις

αυτό είναι εξέλιξη : μονομερής αποστασία

ενάντια

στην αμοιβαία συνεργασία.


Μια λύση που απορρέει από την επιστήμη και την

φανταστική εφαρμογή της.



5.


Η υποκατάσταση

του αυτόνομου εαυτού

από ένα εξαρτώμενο σώμα :


η μνήμη ως ένα δοχείο συλλογικών εμπειριών

ο κάλυκας ως σημαίνον απουσίας


μια επαναλαμβανόμενη παραβίαση της συνεργασίας.


6.


Πώς μπορείτε να μην γνωρίζετε

ό,τι όλοι γνωρίζουν;



Μια χωρική ύπαρξη που οδηγεί σε κορεσμό &

η ανακάλυψη των διαταγών κρυμμένες σε κοινή θέα.

Πλήρης ακινησία φέρει τις

δικές της σημειολογικές συντεταγμένες :

" ...μου φάνηκε ότι

θα πρέπει να είμαι το ίδιο πρόσωπο . "


Το τέχνασμα ως απότοκο της

ενότητας;

Ή ως αποτροπαϊκή τελετουργία;

Είναι προφανές ότι η αναγνώριση δεν είναι αμοιβαία .



7.


Πυκνές ροζέτες που δημιουργούν μια θάλασσα από μοβ,

ένα αντίστροφο αφέψημα.



Η σιωπηλή λογοκρισία της προφορικής,

φωτογραφικής και ψηφιακής ιστορίας:

το κακό μάτι εφαρμόζεται ψηφιακά.



Ένα μικροσκοπικό κλάσμα του κόσμου

εμφανίζεται ως αποτέλεσμα

από μια άδεια που δίνεται

από το πουθενά .


Ας ευχαριστήσουμε όλους εκείνους που το

κατέστησαν δυνατό για μένα

να παρευρίσκομαι εδώ

απόψε .


Mαγεία.



Αιμάτωση

 

1.


Nαι –

ίσως στη μήτρα


αλλά μέσα σε μια άλλη μηχανή


έγινα αυτό εδώ:


το αποτέλεσμα χιλίων

αυτοματοποιημένων οφθαλμών.


2.


Η Λώρα Μαρς

μανιωδώς φωτογραφίζει

την πορεία της προς τη διάρκεια.


Μια διαδήλωση από μάτια μοιάζει με συγκρουόμενους μαγνήτες:

το αποτέλεσμα πληθυσμών υψηλής πυκνότητας οι οποίοι επεκτείνονται

και συναντώνται κατά μήκος απειροελάχιστων αποστάσεων. 


3.


Η τέλεια λαβή ενός χεριού

που δεν έχει πλέον καμμία χρήση:


μια θάλασσα με κενά.